»V LMŠ-ju se sprašujemo predvsem, zakaj. Ker to, kar se danes dogaja v državi ... to, s čimer bi se morali ukvarjati, je postavljeno na stranski tir.«
»Cilj tega projekta je, da sedanji nadvoz s štirimi tiri nad Celovško cesto zamenjamo z novim nadvozom, ki bo omogočal šest tirov.«
»Drugi tir je ključen za Slovenijo in enoten evropski trg.«
»Ko se boste naslednjič Korošci, Belokranjci, Zasavci in Posavci spraševali, zakaj še ni tretje razvojne osi, in mnogi drugi, zakaj ni obvoznice, ki jo blokira kako obskurno društvo za zaščito zlate ribice, se obrnite na ustavno sodišče.«
»Pred nami je toliko dela, da bo kar nekaj časa minilo, da bomo lahko zadihali. Vendar ta projekt potrebujemo, saj je drugi tir predpogoj za razvoj države.«
»Tu lahko govorimo o številkah dve ali tri, to je vse. Drugo meji na kriminal in bi se mogoče moral kdo ukvarjati s tem v Sloveniji.«
»Razmere niso bile vedno optimalne, a z optimizmom zremo v nadaljevanje projekta, saj je drugi tir Divača–Koper najboljši dokaz tega, da lahko s skupnimi močmi dosežemo velike reči.«
»Država se je z drugim tirom začela ukvarjati pred 22 leti in da je bila ta trasa izbrana med 17 različicami pred 14 leti.«
»Kar druge države, kot je Nemčija spravlja v obup. Sprašujejo se, kako je to možno.«
»Se je pač nekdo drug odločil, da je stopil po tej poti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju